Khamis, 15 Januari 2009

Sekitar Kenduri Kesyukuran...

 
 
 
 

Patutnya aku update masa aku balik sini hari tu, tapi ntahlah, sejak dua menjak ni, aku pun dah jarang nak online. Asal cuti ja, aku mesti sibuk dengan rumah bbaru aku tuh. Maklumlah, dok sibuk dengan wiring, plumbing dan sebagainya. Alhamdulillah. Hutang ngan bank pun dah settle. So, boleh la aku fokuskan kat umah aku tu.
Dah dekat dua bulan bertungkus-lumus. Akhirnya siap sudah umah aku. Minggu ni pun, aku sibuk jugak. Nak pastikan umah aku bersih. Maklum je lah dah tinggal lama sangat. Hampir 8 tahun aku tak pernah gi jenguk pun. Tahun lepas, bila ada rezeki lebih sikit, aku habis-habisan buat umah aku tuh. Cuma tak pasang mosaic atau jubin ja lagi. Kos tinggi le sikit sebab banyak perkakas kat dalam umah tu hilang kena kebas dek penyagak.

Kenduri kesyukuran ni, adik ipar aku yang buat. Aku ngan family cuma tumpang tampung apa yang patut. Kebetulan lak, WD buat pertama kali tutup kilang sampai empat hari. Inilah peluang aku yang ada. So, take it. Memang meriah,Pada asalnya nak wat pada 25hb dis. Tapi, biasalah. Bila dah cuti sekolah ni, ramai lak yang nak wat kenduri. So, pakat-pakat berebut tarikh nak kenduri.
Posted by Picasa

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...