Rabu, 25 Jun 2008

L - Last Note For Today . Sleep Note


Okay, sebelum aku masuk tido, sempena tajuk aku tuh. Last note for today. Kalau ada sesapa yang kenal ngan rupa aku, pernah nampak aku atau mungkin pada suatu masa dulu pernah mengenali aku tak kira dari mana, macamana. So, sekiranya masih lagi nak contact aku. Please do so. Aku sangat-sangat alu-alukan. Boleh e-mail aku di maeil04@gmail.com

Aku pernah kerja Sony Mechatronics, pernah join TASCO (Trans Asia Shipping), pernah join Mitsui-Soko (banyak abis masa kat Penang Port buat forwarder), pernah join PDC-YCH, juga pernah join Newtecho (ISNS), pernah join Exel Logistics (office dekat airport - kalau pernah tengok mungkin akan kenal aku), dan sekarang ni CEVA Logistics (dulu EGL Eagle Global). Aku lepak kat WD Media (PN1) in-house. Dulu dikenali dengan Komag (M) Sdn. Bhd. KM1. So, mungkin rupa aku ni ramai yang tak familiar. Ye lah. Tak glamor, tak handsome, macho apatah lagi. At least kalau ada bebudak sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Dua Butterworth yang kenal aku, Dapat la korang contact aku thru' e-mail yang tertera. Selamat Malam. Adios. Chow. Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...