Isnin, 6 Julai 2009

Santai TV Series: Ghost II comes to the end

Guest what? Masa season 1 dulu aku langsung tak berkesempatan layan citer ni. Ramai orang kata best. Tapi memang aku tak sempat nak tengok. Then bila masuk season 2, aku cari peluang layan citer ni. Tapi, kalau aku kerja malam, aku bleh layan kat 8tv.com.my lagi best. So, every episode boleh le aku layan. Cumanya lewat sikit je la kan. Anyway. Memang best. Tak dapat dinafikan lagi that sentuhan Bernard Chauly sangat menjadi.

So, kat sini aku upload dia punya theme song. Just a promosi. Kalau nak lagi kena pergi kat kedai music. Don't forget. Dapatkan yang original

Masih Jua - Douglas Lim / Chelsia Ng (OST Ghost)

Disiniku menanti,
aku menanti

Dalam tidurku,
ku terjaga,
dan terasa sunyi,
kedinginan,
semata-mata menyelubungi,

Masih jua,
disiniku menanti,

Masih jua,
aku menanti,

Masih jua,
aku menanti,

Masih jua,
aku menanti...

Download here : Masih Jua.mp3

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...