Isnin, 30 Jun 2008

Frustrated Day


Semalam, memang mengecewakan. Harapan untuk melihat Germany julang piala tidak kesampaian. Favorite team dikalahkan oleh Spain. Yang paling mengelirukan perasaan pabila sepakan gol tu pula dibuat oleh favorite player, Fernando Tores. (Liverpool beb!). So? apa nak buat?

Kemuncak game semalam memang aku nantikan. Sebab siang kelmarin dah macam pasar borong, bila office mate bermati-matian untuk mempertahankan team masing-masing. Tapi, aku malas nak over sangat. Pada aku, aku memang minat bola, aku minat germany, aku minat Liverpool tapi tak lah sampai "fanatik". Asal team kalah je, MC la. Demam la, Dan yang paling membiolkan, ada juga yang sanggup buat "pedajal" kat peminat team lain. Huh! Anyway. Spain memang ada class..

Espanol.... Germany.. That's was fantastic game ever. Torres, The goal so cool.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...