Rabu, 15 Oktober 2008

Welcome to Smoke Zone..


Sabtu lepas, masa aku balik keje cuaca memang digin sekali. Apa tidaknya, malam tu hujan lebat sangat kat tempat / kawasan kerja aku. So, sepanjang perjalanan balik dari Penang sampai le Prai, cuaca macam okay ja. Then bila masuk je area Jalan Baru, suasana berkabus sangat. Macam memasuki zone Twilight. Hehehe.. Yang pasti cuaca aman sangat. Apa lagi, snap dulu le.


Jarak penglihatan dekat sangat. Berapa meter ja. Memang pelik sikit la. Sebab dari atas highway semua cerah. Cuma bila masuk kawasan situ ja.

Nampak kan. Berkabus..

Tapi yang paling best, view dan scene dia dingin dan aman. Tenang bebeh!! Kalau boleh nak juga aku lepak lama-lama kat situ. Tapi rasa macam pelik la sikit. Kang apa pula driver² yang lalu lalang kat situ. Diorang pikir aku ni Polis Trafik tengah buat speed trap pulak.. Paling tidak, 1st time ever aku dapat merasakan suasana sebegitu.
Posted by Picasa

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...