Ahad, 26 Oktober 2008

Kemalangan Ngeri 261008 - 7.15AM


Pagi ni, memang agak terkejut sikit. Dalam perjalanan balik tadi, mula tu ingat nak amik gambor Masjid Batu Uban, aku slow kan moto aku tuh, suddenly aku nampak kete macam slow gak. Ingatkan ada road block ke apa ke, rupanya ada accident. Aku pun, macam biasa le, jadi photographer yang tak ada gaji la. Masa aku sampai tu, ambulan dah sedia ambil mangsa tu. Dengar citer nye, pemandu tu ngantuk sebab baru balik dar keje. Same goes to aku la. Macam selalu diingatkan la, Malang tak berbau.

Kalau tengok dari segi fizikal keta ni, memang teruk gak. Sebab dia langgar pembahagi jalan tuh. Ramai pula warga WD @ Komag.

Remuk sangat. Suami isteri yang terlibat.

Aku amik dari atas jejantas. Jalan pun sibuk le. Biasa le, ramai yang berhenti nak tengok dari tolong. Masyarakat kita ni pemurah. Rajin menolong.... TOLONG TENGOK ja....
Posted by Picasa

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...