Jumaat, 5 September 2008

Seketika Di MegaMall


Pepagi buta lagi aku dah tercongok kat Megamall. Biasalah rumah aku ngan Megamall bukan jauh sangat pun. Saje je aku gi ronda sana. Nak gi beli DVD games. Dah lama tak layan games. Dapat gak beli. Ingatkan kedai tak buka lagi. Semalaman layan NFS Most Wanted. Huhu...Asyik kalah ja. Huh.. Hampeh.. Tak reti nak control lagi.


Lengang ja. Ye la, kedai banyak yang belum beroperasi lagi. Aku amik kesempatan amik gambar. Digital Camera tuh sentiasa ada kat dalam poket. Nama pun Pocket Digital Camera.


Huh... ada promosi "Pakaian Dalam" kat ground floor. Aisheh!! bukan la. Ada jualan murah kat ground floor tuh. Bukan "Pakaian Dalam" ja, tapi banyak pakaian lain lagi....

Kedai favorite aku ni, selalu je aku gi shopping situ. Tapi belum buka lagi. Seluar dan baju unbranded tapi cantik. Lain dari yang lain.
Posted by Picasa

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...